امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

ده روز اول زندگی پسرم

1392/8/17 14:30
نویسنده : مهناز
499 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام امیرمحمدم

امروز دهمین روز زندگیت بود و شما توسط مادرجون به حموم رفتی و الان به یه خواب عمیق فرو رفتی

مامانم این ١٠روز هم خیلی سخت بود هم خیلی قشنگ

شما از روز ٤ام زردی گرفتی اونم با عدد ١٦...مامانی داشت دق می کرد آخه اولش که به دنیا اومدی زردی نداشتی ولی چون سینه نگرفتی گویا گرسنه موندی و آب بدنت کم شد و زردی گرفتی

مجبور شدم شیرخشک کمکی بهت بدم و از شیشه استفاده کنم تا جون بگیری

دوبار بردمت دکتر تا زردیت از ١٦ به ١٢ رسید و فعلا خداروشکر برطرف شد

مامانی نمیدونم چرا سینه ی مامان رو نمیگیری یا وقتی میگیری سریع خسته میشی و ول میکنی اما من همه ی امیدم به اینه که یه کم جون بگیری درست میشی...آفرین پسرم...مامانی رو ناامید نکنیا

عزیز دلم نمیدونی وجود نازت چقدر برای من و بابایی شیرینه...وقتی نگاهت میکنیم غرق شادی میشیم و خدارو بارها شکر میکنیم که تورو به زندگی ما هدیه کرد...انشالله همیشه سالم باشی و باعث سربلندی خانواده بشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سلدا
25 آذر 92 18:57
سلام دوست خوبم چرا از این گل پسر عکس نمی زاری من منتظرم روی ماهشو ببینم baran.a