امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

روز میلاد تن تو...

1392/8/11 19:28
نویسنده : مهناز
380 بازدید
اشتراک گذاری

بعلههههههه....بالاخره انتظار به پایان رسید و نوگل زندگی ما پاش رو به این دنیا گذاشت.

عشقم،نفسم،عمرم امیرمحمد عزیزم ٧آبان ١٣٩٢ در ساعت ١١:٣٠ متولد شد و یه دنیا عشق رو برامون به ارمغان آورد...قربون فندقم برم که شیرینی زندگیمون رو صد برابر کرده...

تولدت خوب بود و زیاد مامانی رو اذیت نکرد خداروشکر...من راضیمزبان

فقط سینه نمیگیری و این ٤روز همین مشکل شده دغدغه ی من...مجبورم شیر رو بدوشم برات و بهت بدم وگرنه خدایی نکرده ناچار به شیرخشک دادن میشم که اصلا حاضر نیستم اینکارو بکنم مگر در زمان اجبار...

امیرمحمدم اینکار خیلی انرژی ت رو تحلیل میده و من رو هم ناراحت میکنه...خواهش میکنم باهام همکاری کن تا زودتر جون بگیری و از این مرحله هم به خیر و خوشی بگذریم...

خدارو هزاران بار شکر که تونستم طعم شیرین مادر شدن رو حس کنم و در آغوشت بگیرم...ماچ

 

زودی برمیگردم و ازت عکسای ناناس میذارم تا برات یادگاری بمونه...

قربون روی ماهت برم که هر لحظه بیشتر شبیه بابایی میشه و من رو عاشقترم میکنهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)