امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

من و تو و یه دنیا عشق

1392/7/26 17:55
نویسنده : مهناز
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امروز جمعه ست،بابایی و دایی جون رفتن استادیوم...به بابایی اجازه دادم حسابی گردش کنه که دیگه از چندروز بعد باید فقط به کمک کردن به من برای بزرگ شدن تو فکرکنه و تفریح براش محدود میشه...مثل خودمناراحت

البته فدای سر تو گل پسر

بزرگتر که بشی باهم همه جا میریم،اصلا مادر و پسری حال میکنیم واسه خودمون...

جیگرم این روزا حسابی مامان رو مشت بارون میکنی...دیگه واقعا طاقتت تموم شده و دلت میخواد بیای بیرون...خب من و بابا هم حسابی چشم انتظارتیم اما ترجیح میدیم یه کوچولو دیگه هم صبر کنیم...

پیش خودمون بمونه...بعضی وقتها باهم کل کل هم داریم که تو شبیه من میشی یا اون...خب هرکدوم دوست داریم شبیه مون بشی اما اینا شوخیه...تو فقط سالم و شاداب و صالح باش...

دنیای منماچ

این هفته هفته ی آخره که تو توی شکم مامانی هستی...و هفته ی بعد به دنیا میای و من چقدر سرشارم از در آغوش کشیدنت ...از بوییدنت

تو این ٩ماه فقط من تورو حس کردم...همه جا پیشم بودی...هر عکس العملیت برام یه معنی داشت...هیچکس حست نکرد جز خودمقلب همه فقط یه ذهنیت ازت داشتن حالا وقتی داریم نزدیک موعد تولدت میشیم یواش یواش دارن حست میکنن و باورشون شده کوچولوترین عضو خانواده تو راهه...

دیگه همه دلشون داره برات غنج میزنه...

میدونم بیای عاشق زیاد داری...مامانی رو فراموش نکنی بین عاشقات پسرطلاقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نی نی 1
26 مهر 92 18:00
سلامممممممممممممممممممم
امیدوارم نی نی ت به سلامتی دنیا بیاد واسه مامان شدن منم دعا کنید لطفا



انشالله به زودی خبرمامان شدنت رو بهمون میدی خانومی...
مامان محمدصدرا
26 مهر 92 18:17
ان شاالله نی نی خوشگل و سالم و صالحی به دنیا می یاری. مواظب خودت باش خانمی. خوشحال می شم به ما هم سر بزنی
http://mos.niniweblog.com



ممنونم عزیزم...لطف کردی...
نی نی 1
27 مهر 92 14:36
سلاممممممممممممممممممم اومدم احوال پرسی امیدورام همیشه شاد و خوش باشین
مارال _سایا
28 مهر 92 11:49
ایشالله به سلامتی و دل خوش بدنیا بیاد
موقع زایمانت برام دعا کن خیلی التماس دعا دارم گلم



قربونت برم خانومی...ممنونم که اومدی...انشالله نوبت خودت بشه...آمین
الهام-Fasele!!!
28 مهر 92 21:13
عزیزم
ایشالا ناز پسرت به سلامتی به دنیا بیاد
واقعا زیبا بود متنت


مرسی عزیزمممممممم...خیلی لطف کردی که اومدی خونه ی مجازی نی نی گولوی ما...بببووس

*یگانه*
30 مهر 92 10:54
چقدر قشنگ نوشتیییی
عزیزم مواظب خودت خیلی باش
منم نی نی خواستم وقتی اینها رو خوندم


قربونت برم یگانه جونم...دیگه باید بجنبی...یواش یواش نی نی گولوی خوشگل بیاری...
محبوب
1 آبان 92 9:32
به سلامتی گل پسرت به دنیا بیاد


به به خاله محبوبه...انشالله شماهم گل پسر رو داماد کنی به سلامتی