امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

من اومدم...

1392/7/30 19:40
نویسنده : مهناز
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم...من اومدم با یه دنیا خبر برات..

عزیزدلم دیروز رفتم پیش دکتری که قراره شمارو به دنیا بیاره...وزنت رو دوباره بهم گفت...شدی 3200...عزیززززززززم...من راضیم از وزن گیریت...تو یه هفته ی آخرم چند گرم اضافه کنی بسه برامون...

قرار شد سه شنبه بعدی که میشه هفتم آبان شما تو بیمارستان مردم به دنیا بیای...

موقع شنیدن ضربان قلبت هم چندتا لگد کوچولو زیر دست خانم دکتر زدی که وقتی ازم پرسید حرکاتش چطوره خودش جواب خودش رو داد...گفت خوبه که به منم ضربه زد...قلب

عشق مامان و بابا یعنی تو چه شکلی هستی؟؟ آرومی؟؟ مثل خودم صبوری یا مثل بابایی عجول؟؟؟ههه

بابایی میکشه منو اگه بفهمه نوشتم عجولهماچجفتتون دنیای منید

پسر و پدر میخواید تبانی کنید منو از عشقتون بکشیدماچ

اسم تو دردونه رو هم اگه تا لحظه آخر نظرمون عوض نشه میخوایم بذاریم امیرمحمد..قربون صاحب اسمت بشم ...انشالله خودش نگه دارت باشه همیشه

امیرمحمد یعنی کسی که حضرت محمد(ص) امیر و فرمانروای اوست...

همیشه پسر خوبی باش امیرمحمدم...بووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
30 مهر 92 19:53
انشاالله به سلامتی زایمان کنید


ممنونم از حضور گرمتون...