امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

امروز مادرجون میاد

1392/8/3 11:40
نویسنده : مهناز
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم...فدای قد 50سانتی ت بشم من

امروز جمعه س و با تولد شما فقط 4روز فاصله داریم...قراره مادرجون که مادربزرگ خودمه امروز از شمال بیاد تا برای تولد شما پیش ما باشه...آخه شما اولین نتیجه شی گلم...هیچ کدوم از نوه هاش هنوز بچه نیاوردن و شما صدر جدولی...البته شما اولین نوه ی مامان و بابا بزرگ هات هم هستی دردونه...

دیگه چه شود...؟؟؟؟

مردکوچولوی خونه ی ما...همه میگن تو که بیای قراره شبا مامان بابارو اذیت کنی و نخوابی

اما من میدونم از اون نی نی های آرومی که راحت تا صبح میخوابی و فقط برای شیرخوردنت مامانی بیدار میشه آخه شما تو بارداری هم منو اذیت نکردی و خیلی خیلی آقا بودی...همه ش با مامانی راه اومدی...فدای شما بشه مامانی

این همه انرژی مثبت میفرستم که جذبش کنیا...یه نی نی گولوی خندون آروم ناناز باش...ماچ ماچ

از طرف بابایی هم ماچ ماچماچ

به دنیا که بیای اینجا رو پراز عکس های نازت میکنم که همیشه برات یادگاری بمونه...به امید خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
5 آبان 92 22:06
قربونش بشم الهی پسرکمون سشنبه میاد دارم لحظه شماری میکنم واسه اون روز دلم لک زده بغلش کنم