امیرمحمد عزیزمونامیرمحمد عزیزمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی الهی برای زندگی عاشقانه ما

لحظه ی ناب دیدار

1392/8/6 18:30
نویسنده : مهناز
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

به امید خدا ٩ماه انتظار داره به سر میاد و فسقل خان من داری به دنیا میای

فردا ١٠صبح نوبت عمل مامانیه...میخوام برم بیمارستان تا شمارو به دنیا بیارم عشقم

تمام حسم رواگه بخوام تو یه کلمه برات بنویسم چیزی نیست جز :عشق

به عشق دیدنت دارم لحظه شماری میکنم...بیای و بغلت کنم و بو بکشم عطرتنت رو مادری...

انگاری دارن بهم یه عمر دوباره تزریق میکنن...

امیرمحمدم امشب آخرین شبیه که شما تو دل مامانت میخوابی...به امید خدا از فردا کنارم میخوابی

خیلی دلتنگ لگدهات میشم...دلتنگ شیطونیات میشم...آخه ماشالله هزارماشالله شما از هفته ١٦ضرباتت حس میشد و خیلی هم قوی بودی...به ندرت منو نگران تکون خوردنات میکردی

حتی بابایی هم هروقت میومد سراغت باهاش بازی میکردی

تمام این ٩ماه پسر خوبی بودی و اذیتم نکردی...حتی با اونکه تا آخر ٧ماهگی رفتم سرکار اونم با شرایط سخت کاری اما شما همیشه باهام راه اومدی دوست دارم وقتی به دنیا اومدی هم همینقدر درکم کنی و پسر خوبی برام باشی...یه پسری که دنیای مامانش بشه...میدونم همینطورم میشه گلم

برای دیدنت لحظه شماری میکنیم و دلمون میخواد بدونی هدیه ی خدا بودی که خواست بااومدنت زندگی مارو طلایی کنیقلب

همه چیز آماده ی ورودته شاهزاده ی ما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

2012(فاطمه)
7 آبان 92 9:52
دیگه الان درست ساعت 10 شده و مامان مهناز رفته که این گل پسر و دنیا بیاره.
برای جفتتون آرزوی سلامتی دارم .


مرسی فاطمه جونم...انشالله نی نی ناز تو هم به سلامتی به دنیا بیاد
ati
7 آبان 92 10:36
قدم نورسیده مبارک باشه ایشالا!
خیلی جالبه که من به طور اتفاقی این وبلاگ رو دیدم اونم ساعت 10 و نیم صبح روز 7 آبان که روز تولد این آقا پسر گله
حتماً حکمتی توش بوده. امیدوارم خوشبخت و سالم باشین همیشه!


ای جانم...ممنونم از تبریکت

عادله
7 آبان 92 15:09
مامان مهنازی قدم نورسیده ات مبارک گلم


وای عادله جونم ممنونم اومدی اینجا و مرسی از تبریکت
ستاره شرقی
8 آبان 92 19:23
قدمش مبارک باشه گلم
خدا رو شکر که به سلامتی زایمان کردی و الان امیرمحمد کوچولوی نانازت تو بغلته...خدا بهتون ببخشدش


مرسی خاله ستاره ش...خدا مهدی جونم برای شما حفظ کنه...بوووووس
بهار68
10 آبان 92 18:59
مبارکت باشه مامان مهنازی.. ایشالا زیر سایه پدر و مادرش همیشه سالم و تندرست باشه...

تو که تازه مامان شدی .. دعای منم بکن ...



ممنونم عزیز دلم...انشالله هرچی زودتر حاجت روا بشی به حق فاطمه زهرا(س)